Antoni Monés, nou president de la Fundació per la Indústria. Sabadell 1559

Sabadell, 20 de desembre de 2022.- La Fundació per la Indústria ha nomenat a Antoni Monés i Farré president de l’entitat en substitució d’Esteve Gené i Guerrero

Antoni Monés és empresari tèxtil i inversor en capital risc i medi ambient. El nou president de la Fundació per la Indústria pertany a la segona generació de l’empresa tèxtil Monés Monlan. La firma, fundada el 1947, es dedica a la preparació i la comercialització, en l’àmbit internacional, de llana europea per a usos industrials, principalment per a filatura.

Monés és llicenciat en Ciències Econòmiques per la UAB  i és patró de la Fundació per la Indústria des de la seva creació. També forma part del patronat de la Fundació Avan i la Fundació Bosch i Cardellach, de caire assistencial i cultural respectivament.

El nou patronat de la Fundació per la Indústria el formen:

President
Antoni Monés i Farré