Conversa al voltant del llibre “Joan Llonch i Salas: emprenedor, mecenes i polític català”

El Cercle d’Economia acull la presentació del llibre Joan Llonch i Salas. Emprenedor, mecenes i polític catalanista, una biografia que recorre tres generacions del tèxtil de Sabadell. L’empresari, membre d’una reconeguda nissaga del sector industrial, va jugar un paper rellevant en la vida política, financera i cultural catalana del segle passat.
En el curs de la presentació, es mantindrà una conversa amb Manuel Costa, president de la Fundació Ars i editor; Joan Llonch, doctor en economia i ciències empresarials; Josep Lluís Martín, historiador i autor del llibre, i Carles Sudrià, catedràtic d’història econòmica.
L’acte començarà amb unes paraules de benvinguda de Jaume Guardiola, president del Cercle d’Economia, i compta amb la col·laboració de la Fundació Ars, Fundació Privada.
Per a més informació i INSCRIPCIONS podeu accedir a aquest ENLLAÇ del web del Cercle d’Economia.
Data: 4 febrer 2025
Hora: 19h
Lloc: Cercle d’Economia (c. Provença, 298 – 08008, Barcelona)
Vols rebre informació periòdica?
Entrades recents
Iniciativa per a la Productivitat i la Innovació (IPI)
Banc Sabadell: una història d’èxit. Article de Jordi Casas a El Nacional
Article de Joan Lloch a Via Empresa: Què opina de la publicitat del BBVA?
Fundació per la Indústria, en defensa del sector
Enric Blasco, Joan Corominas i Joan Llonch, noves incorporacions al patronat de la Fundació per la Indústria