La Fundació per la Indústria i l’Agència Pública de Formació i Qualificació professionals de Catalunya tenen el plaer de convidar-vos a la jornada Formació Professional i Sector Indústria 4.0.
Aquesta sessió virtual s’emmarca dins el Programa per potenciar la Indústria 4.0, impulsat per la Fundació per la Indústria

La Indústria 4.0 demana un canvi educatiu i accions per incentivar la formació continuada. Cal una estreta col·laboració entre el sector públic i les empreses amb l’objectiu que l’oferta s’adapti a la demanda, tal com ja fan els sistemes de formació professional dual que existeixen a Alemanya, Dinamarca i Àustria.

Vols saber què fem a Catalunya?

Dia

18 d'octubre 2021

18.00 a 19.30h.

fi-ponents-miquel-ribe

Benvinguda

Miquel Ribé.
President de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-fabian-mohedano

Ponència “La modernització de la formació professional per transformar el model productiu”

Fabian Mohedano.
President executiu de l’Agència Pública de Formació i Qualificació Professionals de Catalunya

fi-ponents-jose-luis-medina

Cas pràctic – Institut Escola Industrial de Sabadell

José Luis Medina Garcia.
Cap d’estudis FP de l’Institut Escola Industrial de Sabadell

fi-ponents-juan-carlos-gemes

Cas pràctic – CIFO Sant Feliu de Llobregat

Juan Carlos Gemes Aragonés.
Director Centre d’Innovació i Formació Ocupacional (CIFO) de Sant Feliu de Llobregat. Director Centre de Referència Nacional àrea Operacions Mecàniques

Amb la col·laboració de

Directori de ponents

Et convidem a descobrir als destacats ponents que col·laboren amb nosaltres aportant el seu coneixement i la seva experiència en els diferents camps de la indústria.

Jornades anteriors

Seguretat de sistemes

5ª sessió: 14 de novembre 2022 – 16.00 a 17.30h.

Llegir-ne més
Control i organització de processos

4ª sessió: 17 d’octubre 2022 – 16.00 a 17.30h.

Llegir-ne més
Veure totes