El secretari general d’Indústria i PIME (Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme), Sr. Raül Blanco, centrarà la seva intervenció en “El paper de la Indústria en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d’Espanya”, aprovat pel govern espanyol en el mes d’abril que recull 212 inversions i reformes a les quals es destinaran 140.000 milions d’euros procedents dels fons europeus entre 2021 i 2026.

28 de juny 2021

Programa i Ponents

fi-ponents-josep-roca

Benvinguda

Josep Roca.
President de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-pol-gibert

Presentació del ponent

Pol Gibert.
Diputat al Parlament de Catalunya i 1r Tinent d’Alcaldessa de l’Ajuntament de Sabadell

fi-ponents-raul-blanco

Raül Blanco.
Secretari General d’Indústria i PIME (Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme)

Seguretat de sistemes

5ª sessió: 14 de novembre 2022 – 16.00 a 17.30h.

Control i organització de processos

4ª sessió: 17 d’octubre 2022 – 16.00 a 17.30h.