La Fundació per la Indústria inaugura les noves instal·lacions de Prevint al Vallès Occidental, a Sabadell, amb la presència del conseller de Treball, Afers Socials i Família de la Generalitat de Catalunya, Chakir El Homrani, i el delegat del Govern a Barcelona, Juli Fernàndez.

L’empresa de prevenció de riscos laborals ha celebrat la seva arribada a Sabadell, amb aquest acte que ha comptat amb la presència de diverses autoritats polítiques i representants d’organitzacions empresarials, socials i sindicals de Sabadell i de la comarca.

El president de Prevint, Josep Bombardó, ha defensat el compromís de la societat per adequar-se al moment actual i donar resposta a les noves problemàtiques de salut que genera la robòtica i la digitalització. En aquesta mateixa línia s’ha expressat el delegat del govern a Barcelona, Juli Fernàndez, que ha posat en valor la capacitat d’innovació i la qualitat d’atenció a les persones que caracteritzen a Prevint.

Per la seva banda, el conseller Chakir El Homrani s’ha referit a Prevint com “una empresa amb una llarga trajectòria i un equip altament professional” i ha dit que la millor política social és la prevenció de riscos laborals perquè “les persones sanes fan empreses més competitives.”

Prevint, nascuda el 2006, és una empresa de capital 100% català que té per finalitat prevenir en salut en l’entorn empresarial i vigilar l’eliminació dels riscos en el desenvolupament de l’activitat professional dels treballadors, tenint en compte els aspectes vinculats a les noves professions i processos.  Actualment, compta amb diverses oficines repartides per tot Catalunya, entre les quals la de Sabadell és la darrera en obrir les seves portes al públic, al carrer Estació, número 14.