La Fundació per la Indústria ha organitzat el dia 22 d’octubre la Jornada “Resiliència econòmica i urbana: estratègies de transformació en ciutats industrials”, per contribuir a la reflexió i a la creació de coneixement, amb l’objectiu de fomentar la transformació de les ciutats industrials del segle passat cap a unes ciutats dinàmiques, que donin resposta a la realitat actual. La Jornada ha comptat amb la presència d’experts nacionals i internacionals, que han reflexionat sobre la resiliència econòmica i urbana, compartint experiències i estratègies d’èxit per a les ciutats industrials catalanes en general.

En aquest enllaç poden accedir a la informació de la primera part de la jornada.  (I) Jornada Resiliencia_Fundació per la Indústria

A la sessió del matí, van intervenir els Srs: Josep Roca, president de la Fundació per la Indústria; Sr. Agustí Serra, secretari d’Hàbitat Urbà i Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya; Ricardo Méndez, Catedràtic de Geografia i Professor Honorífic del Departament de Geografia de la Universitat Complutense de Madrid; Mark Cox, expert en Desenvolupament d’Iniciatives Emprenedores de la Universitat d’Eidhoven; i Joan Enric Ricart, professor d’Estratègia a l’IESE i Co-Director de Cities In Motion.