Fundació per la Indústria presenta “Empresa digitalitzada, empresa competitiva” amb Telefónica i ENGIDI

La Fundació per la Indústria inaugura el 2022 donant continuïtat al programa de suport a la Indústria. En aquesta ocasió ens complau informar-te que comptem amb la participació de Telefónica, una de les empreses de telecomunicacions més importants en l’àmbit internacional i amb una forta presència a Catalunya.

Chema Casas, director general de Telefónica a Catalunya i Mercedes Fernández, gerent d’Innovació de Telefónica España impartiran la sessió virtual “Empresa digitalitzada, empresa competitiva”, juntament amb Gerard Fernández, CEO d’ENGIDI, Start UP dedicada al disseny d’equips electrònics amb tecnologia de “l’internet de les coses” per a empreses industrials.

“Empresa digitalitzada, empresa competitiva” s’emmarca dins del programa de potenciació de la Indústria 4.0, i a on s’exposaran les darreres tendències tecnològiques que propulsen la digitalització de les empreses per facilitar la seva competitivitat dins del mercat.

La sessió virtual tindrà lloc el pròxim 24 de gener a les 16.00 h. i tindrà una durada d’una hora i mitja. Per inscriure’s a la jornada, pots accedir al següent enllaç:

Inscripció a la jornada