La Fundació per la Indústria ha organitzat el dia 22 d’octubre la Jornada “Resiliència econòmica i urbana: estratègies de transformació en ciutats industrials”, per contribuir a la creació de coneixement, amb l’objectiu de fomentar la transformació de les ciutats industrials del segle passat cap a unes ciutats dinàmiques, que donin resposta a la realitat actual.

La segona part de la jornada es va centrar en la ciutat de Sabadell i els seus reptes de futur.  En aquest enllaç poden accedir a la informació de la segona part de la jornada. II Jornada Resiliència urbana_Fundació per la Indústria