La Fundació per la Indústria ha organitzat el dia 22 d’octubre la Jornada “Resiliència econòmica i urbana: estratègies de transformació en ciutats industrials”, per contribuir a la creació de coneixement, amb l’objectiu de fomentar la transformació de les ciutats industrials del segle passat cap a unes ciutats dinàmiques, que donin resposta a la realitat actual.

La segona part de la jornada es va centrar en la ciutat de Sabadell i els seus reptes de futur.  En aquest enllaç poden accedir a la informació de la segona part de la jornada. II Jornada Resiliència urbana_Fundació per la Indústria

Informació d’interès

Benvolguts,
Davant l’excepcional situació que estem vivint i seguint les ordres dictades pel Govern a causa del #Covid19, la Fundació per la Indústria hem adoptat la mesura de tancar les nostres instal·lacions durant els quinze dies vinents (o fins a nou avís) i seguir desenvolupant la nostra feina de forma remota.

Per això, si us cal realitzar cap comunicació, podeu adreçar-vos per correu electrònic a fundacio@fundacioperlaindustria.es.

En moments com aquests, el més important és la salut de tots. I això serà possible gràcies a la nostra responsabilitat col·lectiva. Moltes gràcies.