La Fundació per la Industria ha organitzat el dia 22 d’octubre una Jornada “Resiliència econòmica i urbana: estratègies de transformació en ciutats industrials” per contribuir a la reflexió i a la creació de coneixement, amb l’objectiu de fomentar la transformació de les ciutats industrials del segle passat cap a unes ciutats dinàmiques, que donin resposta a la realitat actual.

La Jornada ha comptat amb la presència d’experts nacionals i internacionals, que han reflexionat sobre la resiliència econòmica i urbana, compartint experiències i estratègies d’èxit per a les ciutats industrials catalanes en general i per Sabadell, en particular.

Accés a les conclusions de la jornada, a modus de píndoles de coneixement:  Conclusions Jornada Resiliència Econòmica i Urbana

22 de novembre de 2018

Es podrien veure els vídeos de les ponències?

Gracies.

• RGPD:
22 de novembre de 2018

Benvolgut, Sr. Camps,
En relació a la seva pregunta, des del formulari del web de la Fundació per la Indústria, primer de tot, volem agrair-li el seu interès i atenció.
Els vídeos de la jornada, en breu i gradualment, es penjaran al web de la Fundació.
Li recordem que, en aquests moments, també els pot trobar al twitter de la Fundació per la Indústria @f_industria

Gràcies.

• RGPD: