Opinió de Núria Aymerich (Gremi Fabricants): ‘Pel diàleg i sense gomets’

isabadell.cat  – opinió Núria Aymerich, Secretària General del Gremi de Fabricants i Secretària General de CIESC

Ocho de cada diez jóvenes creen que encontrarán un trabajo en menos de seis meses

expansion.com – Europa Press, 10 juliol 2017
Dades de l’informe d’Addecco Redgeneración 2017

La subida salarial pactada en convenio sube hasta el 1,30% en el primer semestre

expansion.com – Europa Press, 11 juliol 2017
Segons xifres del “Ministerio de empleo y Seguridad Social”.

La creación de empresas baja un 0,3% en mayo

pressdigital.es, 11 juliol 2017
La creació d’empreses també va retrocedir (més d’un 18%) a l’abril

Talent Divers.  Opinió Pau Relat