Programa per potenciar la Indústria 4.0

Inscripció a la Jornada amb Costa Brava Mediterranean Foods

fundacio-jornades-costabrava

L'empresa del sector alimentari que té 15 plantes de producció, més de 4000 empleats i ven a més de 50 països.

Costa Brava Mediterranean Foods és una de les principals empreses catalanes del sector alimentari, que és el primer sector de Catalunya en aportació al PIB.

DIA: 5 de maig
HORA: 16.00 a 17.30h.

Inscripció a la Jornada

• Benvinguda
    Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria.
  • Costa Brava Mediterranean Foods (1969-2021), el creixement d’una empresa familiar.
    Jesús Coello. Director de Comunicació Costa Brava Mediterranean Foods (Grup Cañigueral).
  • Solucions d'indústria 4.0 per a la transformació digital d'una empresa càrnica.
    Rafael García. Catedràtic de Visió per Computador de la Univ. de Girona i Consultor tecnològic a Costa Brava Mediterranean Foods.
  • ProAcció 4.0. Experiència d’èxit de Splendid Foods.
    - Carles Miranda.
    Mànager Indústria 4.0 i Economia Circular d’ACCIÓ
    - David Garcia-Gassull. Gerente de Splendid Foods.

Amb la col·laboració de

Inscripció a la Jornada

Dades per a la inscripció

Dades de l'empresa

Nombre d'empleats

Sector

Protecció de Dades de Caràcter Personal

He llegit i accepto que, en cas de tenir activada la càmera en entrar a la sessió, autoritzo a Fundació per la Indústria 1559 a enregistrar imatges i, si s’escau, ser objecte de difusió o publicitat d’aquest projecte, a través dels mitjans de comunicació i difusió o publicitat d’aquest projecte, a través dels mitjans de comunicació i difusió que s’estimin pertinents, als efectes del que s’estableix la llei Orgànica 1/82 de protecció civil del dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, el Reglament Europeu de Protecció de Dades (RGPD 2016/679) i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Consento el tractament de les meves dades. FUNDACIO PER LA INDUSTRIA. SABADELL 1559 tractarà les seves dades amb la finalitat de gestionar la sol·licitud d'inscripció. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició. Consulti la informació completa d'aquest tractament de dades en la nostra Política de Privacitat

Vull rebre informació sobre de les activitats i serveis oferts per FUNDACIO PER LA INDUSTRIA. SABADELL 1559.