Programa per potenciar la Indústria 4.0

Inscripció a la Jornada amb Puig

jornades-industria-puig-torre

En aquesta propera sessió, coneixerem com Puig, empresa familiar líder al sector del luxe, aposta per la Indústria 4.0 en la millora de la seva eficiència i la seva estratègia de sostenibilitat.

DIA: 7 de juny
HORA: 16.00 a 17.30h.

Inscripció a la Jornada

• Benvinguda
    Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Puig. La companyia
    Christian Combeau. Industrial Managing Director Puig
  • Puig. Cap a un model de fabricació avançat
    José Luis Romero.
    Plant Director Alcalá de Henares Puig
  • ProAcció 4.0. Experiència d’èxit: Mobenia, el viatge de l’ebenisteria a la Indústria 4.0
    Carles Miranda.
    Mànager Indústria 4.0 i Economia Circular. Acció
    Sara Forné. Directora Adjunta & Export Manager Mobenia

Amb la col·laboració de

Inscripció a la Jornada

Dades per a la inscripció

Dades de l'empresa

Nombre d'empleats

Sector

Protecció de Dades de Caràcter Personal

He llegit i accepto que, en cas de tenir activada la càmera en entrar a la sessió, autoritzo a Fundació per la Indústria 1559 a enregistrar imatges i, si s’escau, ser objecte de difusió o publicitat d’aquest projecte, a través dels mitjans de comunicació i difusió o publicitat d’aquest projecte, a través dels mitjans de comunicació i difusió que s’estimin pertinents, als efectes del que s’estableix la llei Orgànica 1/82 de protecció civil del dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, el Reglament Europeu de Protecció de Dades (RGPD 2016/679) i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Consento el tractament de les meves dades. FUNDACIO PER LA INDUSTRIA. SABADELL 1559 tractarà les seves dades amb la finalitat de gestionar la sol·licitud d'inscripció. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició. Consulti la informació completa d'aquest tractament de dades en la nostra Política de Privacitat

Vol rebre informació sobre de les activitats i serveis oferts pel FUNDACIO PER LA INDUSTRIA. SABADELL 1559.?