Programa per potenciar la Indústria 4.0

Trobada amb el secretari general d’Indústria i PIME (Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme), Sr. Raül Blanco

fons-slider-portada-jornades-bis3

El secretari general d’Indústria i PIME (Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme), Sr. Raül Blanco, centrarà la seva intervenció en “El paper de la Indústria en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d’Espanya”, aprovat pel govern espanyol en el mes d’abril que recull 212 inversions i reformes a les quals es destinaran 140.000 milions d’euros procedents dels fons europeus entre 2021 i 2026.

DIA: 28 de juny
HORA: 16.00 a 17.30h.

Inscripció a la Jornada

• Benvinguda
    Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria.
  • Presentació del ponent
    Pol Gibert.
    Diputat al Parlament de Catalunya i 1r Tinent d’Alcaldessa de l’Ajuntament de Sabadell.
  • El paper de la Indústria en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d’Espanya
    Raül Blanco. Secretari General d’Indústria i PIME (Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme).

Inscripció a la Jornada

Dades per a la inscripció

Dades de l'empresa

Nombre d'empleats

Sector

Protecció de Dades de Caràcter Personal

He llegit i accepto que, en cas de tenir activada la càmera en entrar a la sessió, autoritzo a Fundació per la Indústria 1559 a enregistrar imatges i, si s’escau, ser objecte de difusió o publicitat d’aquest projecte, a través dels mitjans de comunicació i difusió o publicitat d’aquest projecte, a través dels mitjans de comunicació i difusió que s’estimin pertinents, als efectes del que s’estableix la llei Orgànica 1/82 de protecció civil del dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, el Reglament Europeu de Protecció de Dades (RGPD 2016/679) i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Consento el tractament de les meves dades. FUNDACIO PER LA INDUSTRIA. SABADELL 1559 tractarà les seves dades amb la finalitat de gestionar la sol·licitud d'inscripció. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició. Consulti la informació completa d'aquest tractament de dades en la nostra Política de Privacitat

Vol rebre informació sobre de les activitats i serveis oferts pel FUNDACIO PER LA INDUSTRIA. SABADELL 1559.?