fbpx

La missió de la Fundació per la Indústria. Sabadell 1559 és acompanyar a la petita i mitjana empresa industrial catalana, proposant accions concretes com són l’acompanyament, la creació i transmissió de coneixement, la sensibilització per l’adequació a les noves realitats, els espais de reflexió i el networking.

Fa dos anys que la Fundació està treballant per impulsar el concepte de la Indústria 4.0 entre les PIME’s industrials catalanes i el gener del 2020 es va firmar un conveni amb el Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya per col·laborar amb ACCIÓ en el programa ProAcció 4.0.

L’impacte del COVID-19 sobre l’economia demana re enfocar i accelerar les accions. És per això que des de la Fundació per la Indústria, amb la col·laboració d’ACCIÓ, i el suport de Foment i Fepime, estem promovent un programa per posar en contacte les grans empreses industrials que operen a Catalunya amb les PIME’s industrials catalanes.

¿Què ens poden aportar les grans empreses industrials?

• Aprenentatge i coneixement en la implantació de la tecnologia perquè ja estan en les primeres fases de la Indústria 4.0.
  • Possibilitat de donar suport a la construcció de cadenes de subministrament d’arrel catalanes on les PIME’s industrials agafin protagonisme, definint requeriments i estàndards que els hi permetin l’adaptació a la Indústria 4.0.

La primera gran empresa industrial d’aquest programa va ser Schneider Electric, que ens va acompanyar durant el darrer trimestre del 2020

Durant el 2021 es continuen organitzant jornades amb grans empreses: Fluidra, Banc Sabadell, Grup Bonpreu, Roca Group, SEAT.

VEURE SESSIONS ANTERIORS