La missió de la Fundació per la Indústria. Sabadell 1559 és acompanyar a la petita i mitjana empresa industrial catalana, proposant accions concretes com són l’acompanyament, la creació i transmissió de coneixement, la sensibilització per l’adequació a les noves realitats, els espais de reflexió i el networking.

Fa dos anys que la Fundació està treballant per impulsar el concepte de la Indústria 4.0 entre les PIME’s industrials catalanes i el gener del 2020 es va firmar un conveni amb el Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya per col·laborar amb ACCIÓ en el programa ProAcció 4.0.

L’impacte del COVID-19 sobre l’economia demana re enfocar i accelerar les accions. És per això que des de la Fundació per la Indústria, amb la col·laboració d’ACCIÓ, i el suport de Foment i Fepime, estem promovent un programa per posar en contacte les grans empreses industrials que operen a Catalunya amb les PIME’s industrials catalanes.

¿Què ens poden aportar les grans empreses industrials?

• Aprenentatge i coneixement en la implantació de la tecnologia perquè ja estan en les primeres fases de la Indústria 4.0.
  • Possibilitat de donar suport a la construcció de cadenes de subministrament d’arrel catalanes on les PIME’s industrials agafin protagonisme, definint requeriments i estàndards que els hi permetin l’adaptació a la Indústria 4.0.

La primera gran empresa industrial d’aquest programa és Schneider Electric, que ens acompanyarà durant el darrer trimestre del 2020 en les sessions següents:

1a. Jornada. 26 d’octubre de 16:00 – 17:30 (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Liderar en la Indústria 4.0. Núria Aymerich. Experta en Lideratge Transformacional i Secretària General del Gremi de Fabricants de Sabadell
  • ProAcció 4.0. Àurea Rodríguez. Directora de la Unitat d’Innovació Empresarial d’ACCIÓ
  • PIMEs i transformació digital, el paper del CEO. Xavier Armengol. Schneider Electric. Industry Business VP Iberian Zone

2a. Jornada. 23 de novembre de 16:00 – 17:30  (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Atreure talent en la Indústria 4.0 . Josep Albet. Consultor expert en cultura empresarial i talent
  • ProAcció 4.0. Experiència d’èxit (pendent de confirmar). Carles Miranda. Coordinador d’Indústria 4.0 d’ACCIÓ
  • Accés remot a màquines i plantes, beneficis i oportunitats. Xavier Armengol. Schneider Electric. Industry Business VP Iberian Zone

3a. Jornada. 16 de desembre de 16:00 – 17:30  (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • L’adaptació de la PIME industrial a la Indústria 4.0.  Josep Albet. Consultor expert en cultura empresarial i talent
  • Del producte al servei, nous models de negoci gràcies a la tecnologia industrial. Xavier Armengol. Schneider Electric. Industry Business VP Iberian Zone

Dades per a la inscripció

Dades de l'empresa

Nombre d'empleats

Sector

Vull inscriure'm a...

Primera jornada: 26 d'octubre (de 16 a 17.30)Segona jornada: 23 de novembre (de 16 a 17.30)Tercera jornada: 16 de desembre (de 16 a 17.30)

He llegit i accepto l'Avís Legal i la Política de Privacitat

Les dades enviades per mitjà d’aquest formulari seran incloses en un fitxer informatitzat, del qual és responsable Fundació per la Indústria. Sabadell 1559. (Gremi de Fabricants de Sabadell) amb la finalitat de ser utilitzades única i exclusivament per a l’enviament de la informació sol·licitada. Les dades es conservaran mentre es mantingui la relació o se sol·liciti la supressió, i si és el cas, durant els terminis legals d’aplicació. Posem en el vostre coneixement el seu dret d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, portabilitat i limitació.