En aquesta sessió es presentaran solucions innovadores d’Indústria 4.0 destinades a millorar el control i l’optimització dels processos industrials.

Comptarem amb la visió de la Universitat Politècnica de Catalunya relativa a quines tecnologies estan tenint més impacte en l’optimització de processos, així com amb el testimoni de proveïdors i empreses que ja estan aplicant solucions 4.0 per millorar els seus processos.

Aquesta sessió pertany al cicle de jornades Innovació 4.0 per reptes per la Indústria que ens mostrarà, en sis sessions previstes durant el 2022, com la indústria 4.0 pot donar resposta als principals reptes de les pimes industrials catalanes.

Els reptes industrials seleccionats que es presentaran en aquesta sessió, s’han identificat a través de l’anàlisi dels gairebé 1.000 projectes d’Indústria 4.0 finançats en el marc del programa ProACCIÓ 4.0 des de l’any 2019 fins al 2021.

17 d'octubre 2022

Programa i ponents

fi-ponents-esteve-gene

Benvinguda institucional

Esteve Gené.
Vicepresident de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-roger-uceda

Tecnologia 4.0 pel millor control i optimització de processos

Roger Uceda.
Director de Valorització i Transferència. CIM-UPC. Universitat Politècnica de Catalunya

Casos d’èxit a l’entorn industrial

fi-ponents-mariona-lozano

Mariona Lozano.
Directora Adjunta. Deima Ingenieros

fi-ponents-jordi-portella

Jordi Portella.
Fundador i CEO. BestPlant

fi-ponents-sandra-perez

Programes d’ACCIÓ (Digital Innovation Hub de Catalunya i Cupons 4.0 de testatge de tecnologies digitals avançades)

Sandra Pérez.
Líder de l’Equip d’Indústria 4.0. ACCIÓ

Precs, preguntes i tancament

Fundació per la Indústria

Seguretat de sistemes

5ª sessió: 14 de novembre 2022 – 16.00 a 17.30h.

La transformació digital a CELSA Group, clau per a la seva sostenibilitat

19 de setembre 2022 – 16.00 a 17.30h.