Les tecnologies 4.0 estan canviant les regles del joc a nivell mundial. En aquesta sessió descobriràs com algunes d’aquestes tecnologies poden generar nous models de negoci i impulsar els actuals, amb un focus clar en el sector industrial.

Comptarem amb el testimoni de diverses empreses catalanes que de la mà del programa Catalonia Exponential han innovat en model de negoci incorporant les tecnologies més innovadores. També veurem com un soci tecnològic TECNIO pot ser clau en aquest procés.

Aquesta sessió pertany al cicle de jornades ‘Innovació 4.0 per reptes per la Indústria‘ que ens mostrarà, en sis sessions previstes durant el 2022, com la indústria 4.0 pot donar resposta als principals reptes de les pimes industrials catalanes.

Dia

4 de juliol 2022

16.00 a 17.30h.

Programa i ponents

fi-ponents-esteve-gene

Benvinguda institucional

Esteve Gené.
Vicepresident de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-david-rovirosa

Generar nous models de negoci mitjançant la tecnologia

David Rovirosa.
Líder d’Equip Disrupció. ACCIÓ

Casos d’èxit a l’entorn industrial

fi-ponents-fatima-lopez

Innovació 4.0 de la mà d’un soci tecnològic

Fàtima Lopez.
Innovation Manager. Centre de Visió per Computador

fi-ponents-catalonia-exponential

Testimoni de 2 empreses catalanes seleccionades entre els Catalonia Exponential Leaders

Programes d’ACCIÓ (ProACCIÓ 4.0 i Catalonia Exponential)

Sandra Pérez.
Líder de l’Equip d’Indústria 4.0. ACCIÓ
David Rovirosa.
Líder d’Equip Disrupció. ACCIÓ

Precs, preguntes i tancament

Fundació per la Indústria

Inscriviu-vos ara i no us perdeu aquesta jornada!

Inscripció a la Jornada

Dades per a la inscripció

Dades de l'empresa

Nombre d'empleats

Sector

Vol rebre informació sobre de les activitats i serveis oferts pel FUNDACIO PER LA INDUSTRIA. SABADELL 1559.?

Protecció de Dades de Caràcter Personal

Autorització ús imatge/veu. CONSENTO que la meva imatge i/o veu sigui objecte de captació (sigui gravada) amb les finalitats de documentar, fer difusió als nostres webs o xarxes socials de Fundació per la Indústria i l l’Agència per a la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ), i incorporar-les en materials de comunicació a efectes d’informar sobre els serveis i les activitats que realitzin.

Consento el tractament de les meves dades. FUNDACIO PER LA INDUSTRIA. SABADELL 1559 tractarà les seves dades amb la finalitat de gestionar la sol·licitud d'inscripció. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició. Consulti la informació completa d'aquest tractament de dades en la nostra Política de Privacitat

L’informem que Fundació per la Indústria serà l’entitat responsable del tractament de les seves dades conjuntament amb l’Agència per a la Competitivitat de l’Empresa (en endavant, ACCIÓ), les quals es troben indicades en la pàgina web descriptiva de l’activitat on s’inscriu. Les dades de contacte de la/les entitat/s coorganitzadora/es les podrà trobar en la seva respectiva pàgina web corporativa. Les seves dades personals seran tractades amb la finalitat de gestionar la sol·licitud que vostè realitza mitjançant aquest formulari; enviar-li enquestes de satisfacció que vostè podrà voluntàriament respondre, en el cas que hagi participat a les nostres activitats o serveis; remetre, per mitjans electrònics, comunicacions sobre les activitats i els serveis similars a les activitats i serveis a les quals vostè ha participat i que estan relacionades amb el foment de la competitivitat empresarial, la internacionalització, la innovació i l’atracció d’inversió empresarial productiva en tots els seus aspectes, així com per al compliment de les nostres obligacions legals.

En el cas que vostè ho consenti, les entitats corresponsables podran captar la seva imatge/veu durant la celebració de l'activitat o servei a la que s'inscriu a efectes de documentar, fer difusió als nostres webs o xarxes socials i incorporar-les en materials de comunicació a efectes d’informar sobre els serveis i les activitats que realitzin.

Vostè pot revocar el seu consentiment i/o exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició enviant una comunicació a través de:
    Fundació per la Indústria: A l’adreça postal a c/ Sant Quirze, 30, CP 08201 de Sabadell, o bé enviant un correu electrònic fundacio@fundacioperlaindustria.org
    ACCIÓ: A l’adreça postal a Passeig de Gràcia, 129, C.P. 08008 de Barcelona, o bé enviant un correu electrònic a dades.accio@gencat.cat

Si desitja més informació detallada sobre el tractament de les seves dades, pot consultar la nostra Política de Privacitat en el següent enllaç:
    POLÍTICA PROTECCIÓ DADES ACCIÓ: http://www.accio.gencat.cat/avis-legal · POLITÍCA PROTECCIÓ DE DADES Fundació per la Indústria: https://fundacioperlaindustria.org/politica-de-privacitat/

Amb la col·laboració de

Directori de ponents

Et convidem a descobrir als destacats ponents que col·laboren amb nosaltres aportant el seu coneixement i la seva experiència en els diferents camps de la indústria.

Jornades anteriors

Veure totes