Ferrer és una companyia farmacèutica amb un enfocament creixent en les malalties pulmonars vasculars i intersticials i en els trastorns neurològics. Està present a més de 100 països de tot el món i compta amb un equip de més de 1.800 persones.

Però per Ferrer, el negoci farmacèutic no és un fi en si mateix, sinó un mitjà per generar canvis socials substancials. Treballa per assolir un mínim nivell de rendibilitat econòmica que garanteixi la sostenibilitat de l’empresa i així reinvertir una part significativa dels seus beneficis en iniciatives d’impacte social i mediambiental i en les seves persones.

El seu propòsit és generar un impacte positiu a la societat i impulsar una nova forma de fer negocis i de ser al món. Per això, des de 2022, és una Empresa B Corp.

Dia

21 de març 2022

16.00 a 17.30h.

Programa i Ponents

fi-ponents-esteve-gene

Benvinguda

Esteve Gené.
Vicepresident de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-mario-rovirosa

Persones, planeta i societat: hi ha altres models d’empresa

Mario Rovirosa.
CEO de Ferrer

Torn obert de preguntes

Tancament

Esteve Gené. Vicepresident de la Fundació per la Indústria

Amb la col·laboració de

Directori de ponents

Et convidem a descobrir als destacats ponents que col·laboren amb nosaltres aportant el seu coneixement i la seva experiència en els diferents camps de la indústria.

Jornades anteriors

Seguretat de sistemes

5ª sessió: 14 de novembre 2022 – 16.00 a 17.30h.

Llegir-ne més
Control i organització de processos

4ª sessió: 17 d’octubre 2022 – 16.00 a 17.30h.

Llegir-ne més
Veure totes