La Fundació per la Indústria i la Direcció General d’Indústria del Departament d’Empresa i Treball tenen el plaer de convidar-vos  a la presentació de l’estudi:

Nova indústria: nous serveis de valor afegit en les cadenes
de valor industrials – El cas de la moda a Catalunya. Col·lecció Papers de l’Observatori de la Indústria, 17.

Aquest estudi ha estat publicat per l’Observatori de la Indústria. Departament d’Empresa i Treball. Generalitat de Catalunya.

El concepte de nova indústria ja fa uns anys que serveix per dotar la indústria manufacturera tradicional d’una visió ampliada.

El sector tèxtil-moda de Catalunya actual és fruit d’una constant transformació en la qual les pròpies empreses de la cadena de valor han evolucionat adoptant noves estratègies de creixement, han aparegut noves figures que desenvolupen nous models de negoci així com moltes empreses de serveis de valor afegit i d’altres de base tecnològica.

27 d'octubre 2021

Programa i ponents

fi-ponents-miquel-ribe

Benvinguda

Miquel Ribé.
President de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-natalia-mas

Contextualització de l’estudi

Natàlia Mas.
Directora general d’Indústria del Departament d’Empresa i Treball. Consellera delegada d’ACCIÓ. Generalitat de Catalunya

fi-ponents-maria-pedrals

Presentació de l’estudi

Maria Pedrals.
Sòcia i consultora de Cluster Development i coautora de l’estudi

fi-ponents-lluis-ramis

Conductor de la Taula rodona

Lluís Ramis.
Soci director de Cluster Development i coautor de l’estudi

Taula rodona amb les empreses Bóboli, Logisfashion i Photoslurp

Modera: Lluís Ramis. Soci director de Cluster Development i coautor de l’estudi
Participen: Arancha Algás, directora general de Bóboli i presidenta del Clúster Modacc, Juan Manzanedo, Conseller delegat i fundador de Logisfashion, i Eulogi Bordas, CEO de Photoslurp

Torn obert de preguntes

Seguretat de sistemes

5ª sessió: 14 de novembre 2022 – 16.00 a 17.30h.

Control i organització de processos

4ª sessió: 17 d’octubre 2022 – 16.00 a 17.30h.