La Fundació per la Indústria i la Direcció General d’Indústria del Departament d’Empresa i Treball tenen el plaer de convidar-vos  a la presentació de l’estudi:

La transició cap a la competitivitat sostenible: l’impuls del valor compartit a Catalunya. Col·lecció Papers de l’Observatori de la Indústria, 18.

Aquest estudi ha estat publicat per l’Observatori de la Indústria. Departament d’Empresa i Treball. Generalitat de Catalunya.

La idea de valor compartit, en la qual se centra aquest treball, ofereix un marc per entendre la competitivitat empresarial com un concepte coherent amb accions que impulsen proactivament la transició cap a la sostenibilitat. Es pot definir com un
conjunt de polítiques i pràctiques operatives que milloren la competitivitat d’una
empresa a l’hora que, simultàniament, fomenten la millora de les condicions sòcio-econòmiques de l’entorn on operen. L’estudi analitza com el valor compartit a les empreses pot contribuir a que transitin cap a formes de competitivitat més sostenibles i exposa casos pràctics empresarials i de clústers.

Dia

17 de novembre 2021

18.00 a 19.30h.

Programa i ponents

fi-ponents-miquel-ribe

Benvinguda

Miquel Ribé.
President de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-natalia-mas

Contextualització de l’estudi

Natàlia Mas.
Directora general d’Indústria del Departament d’Empresa i Treball. Consellera delegada d’ACCIÓ. Generalitat de Catalunya

fi-ponents-edurne-magro

Presentació de l’estudi

Edurne Magro.
Investigadora Sènior, Orkestra Instituto Vasco de Competitividad

fi-ponents-alberto-pezzi

Presentació de l’estudi

Alberto Pezzi.
Sènior Manager d’Estratègia Competitiva a la Direcció General d’Indústria. Generalitat de Catalunya

Debat amb protagonistes de casos empresarials i de clústers

fi-ponents-marta-marse

Marta Marsé Vidri.
Cap d’Anàlisi Estratègica, Direcció General d’Indústria. Generalitat de Catalunya

fi-ponents-anna-badia

Anna Badia Planas.
Responsable d’impacte social i mediambiental d’Ecoveritas

fi-ponents-xavier-amores

Xavier Amores.
Director del Catalan Water Partnership

Torn obert de preguntes

Amb la col·laboració de

Directori de ponents

Et convidem a descobrir als destacats ponents que col·laboren amb nosaltres aportant el seu coneixement i la seva experiència en els diferents camps de la indústria.

Jornades anteriors

Seguretat de sistemes

5ª sessió: 14 de novembre 2022 – 16.00 a 17.30h.

Llegir-ne més
Control i organització de processos

4ª sessió: 17 d’octubre 2022 – 16.00 a 17.30h.

Llegir-ne més
Veure totes