El sector industrial té un gran repte i responsabilitat al davant, d’esdevenir més verd i sostenible, reduint el seu  impacte en el medi ambient, i alhora continuar essent competitiu. Aquest repte motiva i impulsa un ecosistema d’innovació format per agents de recerca i empreses (consolidades i de nova creació) que fent ús de la tecnologia desenvolupen i implanten solucions innovadores i d’impacte, així com cada cop més oportunitats de finançament i suport en l’execució de projectes.

En aquesta sessió es presentaran solucions innovadores d’Indústria 4.0 per a impulsar la transició verda de la indústria de la mà de centres de recerca, empreses i start-ups que ens explicaran la seva experiència implantant i fent ús d’aquestes solucions. També coneixerem casos d’èxit pràctics, així com mecanismes de finançament per fer-ho realitat.

Els reptes industrials seleccionats que es presentaran en aquesta sessió, s’han identificat a través de l’anàlisi dels gairebé 1.000 projectes d’Indústria 4.0 finançats en el marc del programa ProACCIÓ 4.0 des de l’any 2019 fins al 2021.

Aquesta sessió pertany al cicle de jornades ‘Innovació 4.0 per reptes per la Indústria‘ que ens mostrarà, en sis sessions previstes durant el 2022, com la indústria 4.0 pot donar resposta als principals reptes de les pimes industrials catalanes.

Dia

2 de maig 2022

16.00 a 17.30h.

Programa i ponents

Benvinguda Institucional

fi-ponents-esteve-gene

Benvinguda institucional

Esteve Gené.
Vicepresident de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-gabriel-anzaldi

Solucions més innovadores en Indústria 4.0 per impulsar la transició sostenible i ecològica de la Indústria

Gabriel Anzaldi.
Director Científic i Tecnològic. Eurecat

Visió dels proveïdors tecnològics i start-ups en Indústria 4.0. Solucions i casos pràctics

fi-ponents-sergio-collado

Sergio Colado.
Director General. Nechi Ingeniería

fi-ponents-victor-calvo

Victor J. Calvo.
CEO and Managing Director. Muutech

fi-ponents-xavier-ruiz

Xavier Ruiz.
CEO. SmartMonkey

fi-ponents-sandra-perez

Impuls a la implantació de projectes. ProACCiÓ 4.0 i Activa Start-ups

Sandra Pérez.
Líder de l’Equip d’Indústria 4.0. ACCIÓ

Precs, preguntes i tancament

Fundació per la Indústria

Amb la col·laboració de

Directori de ponents

Et convidem a descobrir als destacats ponents que col·laboren amb nosaltres aportant el seu coneixement i la seva experiència en els diferents camps de la indústria.

Jornades anteriors

Seguretat de sistemes

5ª sessió: 14 de novembre 2022 – 16.00 a 17.30h.

Llegir-ne més
Control i organització de processos

4ª sessió: 17 d’octubre 2022 – 16.00 a 17.30h.

Llegir-ne més
Veure totes