Compromesos amb la competitivitat de l'economia de Catalunya a través de la indústria

La Fundació per la Indústria. Sabadell 1559. té el seu origen en l’anomenada Fundació Gremi de Fabricants de Sabadell que fou constituïda l’any 2000 per iniciativa del Gremi de Fabricants de Sabadell, impulsor, l’any 1947, de l’Institut Sallarès i Pla – ISP, Joves empresaris i directius industrials.

Com a hereus d’una tradició que inicia el 1559 el Gremi de Fabricants de Sabadell, la Fundació té com a missió treballar pel desenvolupament del teixit industrial català, especialment la petita i mitjana empresa, contribuint a la seva adaptació per afrontar els reptes.

Des de la Fundació promovem la tasca de lobby per a la defensa de la indústria, com a creadora d’ocupació i factor d’estabilitat en l’economia productiva. La Fundació fa alhora d’interlocutora amb les administracions perquè afavoreixin l’aplicació de polítiques en benefici del sector industrial, com a motor de riquesa i prosperitat per a la societat.

Els nostres valors  tenen el seu origen en el Gremi de Fabricants de Sabadell amb una trajectòria de més de 450 anys:

Compromís

Compromís per contribuir a la viabilitat de la petita i mitjana empresa industrial amb la corresponent creació d’ocupació.

Coneixement

Coneixement per potenciar que les empreses siguin sòlides, sostenibles i competitives.

Voluntat

Voluntat de servei per fer costat al teixit empresarial industrial català i generar valor social.

Vols rebre informació periòdica?

Consento el tractament de les meves dades. Fundació per la Indústria. Sabadell - 1559 tractarà les seves dades amb la finalitat de respondre les seves consultes, dubtes o reclamacions. Pot exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició. Consulti la informació completa d'aquest tractament de dades en la nostra Política de Privacitat