L’Agència per la Competitivitat de l’Empresa, ACCIÓ, presenta l’Informe sobre La maquinària tèxtil a Catalunya. L’informe destaca que el sector el conformen 104 empreses que generen una facturació agregada de 221 milions d’euros, amb 1.253 treballadors i un teixit empresarial format en un 99% per pimes. A més, el 65% de les empreses del sector són exportadores i un 5,7% tenen filials a l’estranger. Segons l’Informe, Catalunya lidera el sector de la maquinària tèxtil a Espanya, concentrant-hi el 54% de les empreses i 7 de les 10 companyies líders.

Informació d’interès

Benvolguts,
Davant l’excepcional situació que estem vivint i seguint les ordres dictades pel Govern a causa del #Covid19, la Fundació per la Indústria hem adoptat la mesura de tancar les nostres instal·lacions durant els quinze dies vinents (o fins a nou avís) i seguir desenvolupant la nostra feina de forma remota.

Per això, si us cal realitzar cap comunicació, podeu adreçar-vos per correu electrònic a fundacio@fundacioperlaindustria.es.

En moments com aquests, el més important és la salut de tots. I això serà possible gràcies a la nostra responsabilitat col·lectiva. Moltes gràcies.