L’Agència per la Competitivitat de l’Empresa, ACCIÓ, presenta l’Informe sobre La maquinària tèxtil a Catalunya. L’informe destaca que el sector el conformen 104 empreses que generen una facturació agregada de 221 milions d’euros, amb 1.253 treballadors i un teixit empresarial format en un 99% per pimes. A més, el 65% de les empreses del sector són exportadores i un 5,7% tenen filials a l’estranger. Segons l’Informe, Catalunya lidera el sector de la maquinària tèxtil a Espanya, concentrant-hi el 54% de les empreses i 7 de les 10 companyies líders.