31 d'octubre de 2018

Un any més, Foment del Treball organitza l’Industrial Meeting 2018 que reuneix els representants de les empreses i les organitzacions territorials i sectorials associades, en un esdeveniment que pretén prendre el pols a la situació de la indústria a Catalunya així com destacar tendències i obrir debats sobre elements d’actualitat.

La Fundació per la Indústria hi participa presentant casos d’aplicació industrial. El President de la Fundació, Josep Roca, serà l’encarregat de presentar i conversar amb dues empreses catalanes capdavanteres: AVINENT Implant System, en el sector de la impressió de pròtesis en 3D i Effitronix en l’aplicació del manteniment predictiu.

Enguany, l’Industrial Meeting 2018 girarà al voltant de la Indústria 4.0 i el seu impacte laboral, i de les tecnologies emergents (blockchain, big data, ciberseguretat) aportant casos pràctics d'aplicació en les empreses.