La missió de la Fundació per la Indústria. Sabadell 1559 és acompanyar a la petita i mitjana empresa industrial catalana, proposant accions concretes com són l’acompanyament, la creació i transmissió de coneixement, la sensibilització per l’adequació a les noves realitats, els espais de reflexió i el networking.

Fa dos anys que la Fundació està treballant per impulsar el concepte de la Indústria 4.0 entre les PIME’s industrials catalanes i el gener del 2020 es va firmar un conveni amb el Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya per col·laborar amb ACCIÓ en el programa ProAcció 4.0.

L’impacte del COVID-19 sobre l’economia demana re enfocar i accelerar les accions. És per això que des de la Fundació per la Indústria, amb la col·laboració d’ACCIÓ, i el suport de Foment i Fepime, estem promovent un programa per posar en contacte les grans empreses industrials que operen a Catalunya amb les PIME’s industrials catalanes.

¿Què ens poden aportar les grans empreses industrials?

• Aprenentatge i coneixement en la implantació de la tecnologia perquè ja estan en les primeres fases de la Indústria 4.0.
  • Possibilitat de donar suport a la construcció de cadenes de subministrament d’arrel catalanes on les PIME’s industrials agafin protagonisme, definint requeriments i estàndards que els hi permetin l’adaptació a la Indústria 4.0.

La primera gran empresa industrial d’aquest programa és Schneider Electric, que ens acompanyarà durant el darrer trimestre del 2020 en les sessions següents:

1a. Jornada. 26 d’octubre de 16:00 – 17:30 (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Liderar en la Indústria 4.0. Núria Aymerich. Experta en Lideratge Transformacional i Secretària General del Gremi de Fabricants de Sabadell
  • ProAcció 4.0. Àurea Rodríguez. Directora de la Unitat d’Innovació Empresarial d’ACCIÓ
  • PIMEs i transformació digital, el paper del CEO. Xavier Armengol. Schneider Electric. Industry Business VP Iberian Zone

2a. Jornada. 23 de novembre de 16:00 – 17:30  (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Atreure talent en la Indústria 4.0 . Josep Albet. Consultor expert en cultura empresarial i talent
  • ProAcció 4.0. Experiència d’èxit (pendent de confirmar). Carles Miranda. Coordinador d’Indústria 4.0 d’ACCIÓ
  • Accés remot a màquines i plantes, beneficis i oportunitats. Xavier Armengol. Schneider Electric. Industry Business VP Iberian Zone

3a. Jornada. 16 de desembre de 16:00 – 17:30  (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • L’adaptació de la PIME industrial a la Indústria 4.0.  Josep Albet. Consultor expert en cultura empresarial i talent
  • Del producte al servei, nous models de negoci gràcies a la tecnologia industrial. Xavier Armengol. Schneider Electric. Industry Business VP Iberian Zone

Dades per a la inscripció

Dades de l'empresa

Nombre d'empleats

Sector

Vull inscriure'm a...

Primera jornada: 26 d'octubre (de 16 a 17.30)Segona jornada: 23 de novembre (de 16 a 17.30)Tercera jornada: 16 de desembre (de 16 a 17.30)

Observacions

De conformitat amb el que estableix la normativa vigent en Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades seran incorporades a sistema de tractament titularitat de Fundació per la Indústria. Sabadell 1559. amb CIF G62441423 i domicili social situat a ST QUIRZE 30 08201, SABADELL (BARCELONA), amb la finalitat d'atendre les seves consultes i remetre-li comunicacions comercials que puguin ser del seu interès. En compliment amb la normativa vigent, Fundació per la Indústria. Sabadell 1559. informa que les dades seran conservades durant el termini estrictament necessari per complir amb els preceptes esmentats anteriorment.

Així mateix l'informem que el tractament indicat en el paràgraf anterior tractem les seves dades d'acord amb l'existència del seu consentiment.

Fundació per la Indústria. Sabadell 1559. informa que procedirà a tractar les dades de manera lícita, lleial, transparent, adequada, pertinent, limitada, exacta i actualitzada. És per això que Fundació per la Indústria. Sabadell 1559. es compromet a adoptar totes les mesures raonables perquè aquests se suprimeixin o rectifiquin sense dilació quan siguin inexactes.

D'acord amb els drets que li confereix la normativa vigent en protecció de dades podrà exercir els drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició al tractament de les seves dades de caràcter personal així com del consentiment prestat per al tractament d'aquests, dirigint la seva petició a l'adreça postal indicada més amunt o al correu electrònic fundacio@fundacioperlaindustria.es.

Així mateix i d'acord amb el que estableix la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, en el seu article 21, sol·licitem també el seu consentiment exprés per enviar-li publicitat dels nostres productes o promocions que considerem puguin ser del seu interès, per correu electrònic o per qualsevol altre mitjà de comunicació electrònica equivalent.

He llegit i accepto rebre publicitat o informació promocional de Fundació per la Indústria. Sabadell 1559.He llegit i no accepto rebre publicitat o informació promocional de Fundació per la Indústria. Sabadell 1559.

L'informem que podrà revocar en qualsevol moment el consentiment prestat a la recepció de comunicacions comercials enviant un correu electrònic a l'adreça de correu electrònic: fundacio@fundacioperlaindustria.es.

Podrà dirigir-se a l'Autoritat de Control competent per a presentar la reclamació que consideri oportuna.