1a. Jornada. 26 d’octubre de 16:00 – 17:30 (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Liderar en la Indústria 4.0. Núria Aymerich. Experta en Lideratge Transformacional i Secretària General del Gremi de Fabricants de Sabadell
  • ProAcció 4.0. Àurea Rodríguez. Directora de la Unitat d’Innovació Empresarial d’ACCIÓ
  • PIMEs i transformació digital, el paper del CEO. Xavier Armengol. Schneider Electric. Industry Business VP Iberian Zone

2a. Jornada. 23 de novembre de 16:00 – 17:30  (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Atreure talent en la Indústria 4.0 . Josep Albet. Consultor expert en cultura empresarial i talent
  • ProAcció 4.0. Experiència d’èxit Cafès Cornellà. Carles Miranda. Coordinador d’Indústria 4.0 d’ACCIÓ, i Pere Cornellà, CEO
  • Accés remot a màquines i plantes, beneficis i oportunitats. Xavier Armengol. Schneider Electric. Industry Business VP Iberian Zone

3a. Jornada. 16 de desembre de 16:00 – 17:30  (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • L’adaptació de la PIME industrial a la Indústria 4.0.  Josep Albet. Consultor expert en cultura empresarial i talent
  • ProAcció 4.0. Experiència d’èxit Xocolating. Carles Miranda. Coordinador d’Indústria 4.0 d’ACCIÓ, i Judit Aparici, adjunta a direcció de Xocolating.
  • Del producte al servei, nous models de negoci gràcies a la tecnologia industrial. Xavier Armengol. Schneider Electric. Industry Business VP Iberian Zone

4a. Sessió Online realitzada el 25 de gener

Benvinguda. Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria.

Fluidra, d’empresa familiar a multinacional, la importància de la tecnologia en el procés. Xavier Tintoré. CFO. Fluidra.

El paper de les persones en la transformació de Fluidra. Amalia Santallusia. Global HR & & ESG Director. Fluidra.

ProAcció 4.0. Experiència Innovae – Esinsa. Realitat Augmentada. Assistent Tècnic Remot. Carles Miranda, Coordinador d’Indústria 4.0 d’ACCIÓ. Xavier Riba, Soci co-fundador i Director de l’oficina de Catalunya, Innovae. Josep Maria Quintana, Director General, Esinsa.

5a. Sessió Online realitzada el 15 de febrer

• Benvinguda. Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Banc Sabadell. Proximitat i Especialització al servei de les pimes industrials. Enric Rovira. Director General Adjunt – Director Territorial de Catalunya. Banc Sabadell.
  • Dades, el meu tresor. Pier Paolo Rossi. Director d’Intel·ligència de NegociBanc Sabadell.
  • Experiència d’èxit. La gestió de les dades. Grup Bon Preu. Pere Anglada. Director Financer. Grup Bon Preu.