Programa per potenciar la Indústria 4.0

12a Sessió Online realitzada el 12 de juliol de 16:00 – 17:30

• Miquel Ribé. President de la Fundació per la Indústria
  • Natàlia Mas. Directora general d’Indústria del Departament d'Empresa i Treball
  • Carles Miranda. Mànager Indústria 4.0 i Economia Circular a ACCIÓ

11a Sessió Online realitzada el 28 de juny de 16:00 – 17:30

• Benvinguda
    Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria.
  • Presentació del ponent
    Pol Gibert.
    Diputat al Parlament de Catalunya i 1r Tinent d’Alcaldessa de l’Ajuntament de Sabadell.
  • El paper de la Indústria en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d’Espanya
    Raül Blanco. Secretari General d’Indústria i PIME (Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme).

10a Sessió Online realitzada el 7 de juny de 16:00 – 17:30

Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Puig. La companyia
    Christian Combeau. Industrial Managing Director Puig
  • Puig. Cap a un model de fabricació avançat
    José Luis Romero.
     Plant Director Alcalá de Henares Puig
  • ProAcció 4.0. Experiència d’èxit: Mobenia, el viatge de l’ebenisteria a la Indústria 4.0
    Carles Miranda.
    Mànager Indústria 4.0 i Economia Circular. Acció
    Sara Forné. Directora Adjunta & Export Manager Mobenia

9a Sessió Online realitzada el 5 de maig de 16:00 – 17:30

• Benvinguda
    Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria.
  • Costa Brava Mediterranean Foods (1969-2021), el creixement d’una empresa familiar.
    Jesús Coello. Director de Comunicació Costa Brava Mediterranean Foods (Grup Cañigueral).
  • Solucions d'indústria 4.0 per a la transformació digital d'una empresa càrnica.
    Rafael García. Catedràtic de Visió per Computador de la Univ. de Girona i Consultor tecnològic a Costa Brava Mediterranean Foods.
  • ProAcció 4.0. Experiència d’èxit de Splendid Foods.
    - Carles Miranda.
    Mànager Indústria 4.0 i Economia Circular d’ACCIÓ
    - David Garcia-Gassull. Gerente de Splendid Foods.

8a Sessió Online presentació del llibre: "L’impacte de la intel·ligència artificial a les empreses" realitzada el 22 març de 18:00 – 19:30

• Sr. Josep Roca, president de la Fundació per la Indústria
    Il·lm. Sr. Carles Ruiz, alcalde de Viladecans i secretari del Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona
    Sra. Matilde Villarroya, directora general d’Indústria. Departament d´Empresa i Coneixement
    Sr. Xavier Marcet, autor del llibre

7a Sessió Online realitzada el 22 març de 16:00 – 17:30

• Benvinguda. Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  •  Catalunya davant el futur de la indústria de l’automoció.
  • Matilde Villarroya. Directora General d’Indús. Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.
  • Programa Next Generation EU: Reptes i oportunitats
  • Carlos Romaní. Director International and Regulatory Affairs. SEAT S.A.
  • ProAcció 4.0. Experiència d’èxit Estamp. Carles Miranda. Coordinador d’Indústria 4.0 d’ACCIÓ, i Dani Olivan, Innovation Project Manager.

6a Sessió Online realitzada el 8 març de 16:00 – 17:30

• Benvinguda. Josep Roca, president de la Fundació per la Indústria
  • Roca, disseny i innovació. Miquel Barahona, Director Industrial Grifería Roca Group.
  • Una pime de 24.000 empleats. Diego García, Training Manager Roca Group Corporate University.
  • ProAcció 4.0. Piman, créixer amb la tecnologia. Carles Miranda, coordinador d’Indústria 4.0 d’ACCIÓ i Antonio Pacheco, subdirector tècnic. PIMAN.

5a. Sessió Online realitzada el 15 de febrer

• Benvinguda. Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Banc Sabadell. Proximitat i Especialització al servei de les pimes industrials. Enric Rovira. Director General Adjunt – Director Territorial de Catalunya. Banc Sabadell.
  • Dades, el meu tresor. Pier Paolo Rossi. Director d’Intel·ligència de NegociBanc Sabadell.
  • Experiència d’èxit. La gestió de les dades. Grup Bon Preu. Pere Anglada. Director Financer. Grup Bon Preu.

4a. Sessió Online realitzada el 25 de gener

Benvinguda. Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria.

Fluidra, d’empresa familiar a multinacional, la importància de la tecnologia en el procés. Xavier Tintoré. CFO. Fluidra.

El paper de les persones en la transformació de Fluidra. Amalia Santallusia. Global HR & & ESG Director. Fluidra.

ProAcció 4.0. Experiència Innovae – Esinsa. Realitat Augmentada. Assistent Tècnic Remot. Carles Miranda, Coordinador d’Indústria 4.0 d’ACCIÓ. Xavier Riba, Soci co-fundador i Director de l’oficina de Catalunya, Innovae. Josep Maria Quintana, Director General, Esinsa.

3a. Jornada. 16 de desembre de 16:00 – 17:30  (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • L’adaptació de la PIME industrial a la Indústria 4.0.  Josep Albet. Consultor expert en cultura empresarial i talent
  • ProAcció 4.0. Experiència d’èxit Xocolating. Carles Miranda. Coordinador d’Indústria 4.0 d’ACCIÓ, i Judit Aparici, adjunta a direcció de Xocolating.
  • Del producte al servei, nous models de negoci gràcies a la tecnologia industrial. Xavier Armengol. Schneider Electric. Industry Business VP Iberian Zone

2a. Jornada. 23 de novembre de 16:00 – 17:30  (Online)

• Josep Roca. President de la Fundació per la Indústria
  • Atreure talent en la Indústria 4.0 . Josep Albet. Consultor expert en cultura empresarial i talent