Rodalies de Catalunya vol assolir els 600.000 viatgers diaris l’any 2028 (actualment en té uns 400.000) i per aconseguir-ho només hi ha una fórmula: “hem d’aconseguir ser més fiables i ser capaços de portar més clients”. Ho ha explicat aquest dimecres al matí Pere Macias, coordinador del nou pla de Rodalies de Catalunya, en un esmorzar informatiu organitzat pel Gremi de Fabriantsc i la Fundació per la Indústria.

Llegir notícia

Informació d’interès

Benvolguts,
Davant l’excepcional situació que estem vivint i seguint les ordres dictades pel Govern a causa del #Covid19, la Fundació per la Indústria hem adoptat la mesura de tancar les nostres instal·lacions durant els quinze dies vinents (o fins a nou avís) i seguir desenvolupant la nostra feina de forma remota.

Per això, si us cal realitzar cap comunicació, podeu adreçar-vos per correu electrònic a fundacio@fundacioperlaindustria.es.

En moments com aquests, el més important és la salut de tots. I això serà possible gràcies a la nostra responsabilitat col·lectiva. Moltes gràcies.