La Fundació per la Indústria 1559, el Gremi de Fabricants de Sabadell i Texfor han celebrat una trobada virtual amb l’Hble. Consellera d’Empresa i Coneixement, Sra. Maria Àngels Chacón.

El propòsit de la trobada ha estat poder analitzar i valorar, conjuntament, la situació actual de la indústria tèxtil davant les conseqüències de la pandèmia de la Covid-19, així com de les mesures per encarar el futur del sector.

Informació relacionada:

NP Fundació per la Indústria, Texfor i Gremi de Fabricants de Sabadell:

La consellera d’Empresa i Coneixement anuncia un paquet de mesures transversal per al sector industrial
Chacón explica en una trobada amb empresaris del tèxtil que el “repte és seguir fent la transició cap a la digitalització 4.0”

Notícia als mitjans:

La Generalitat prepara un paquet d’ajuts directes per a la indústria
Diaridesabadell.com, 28 abril 2020

Chacón (Indústria) anuncia “ajuts directes” a les pimes industrials

Isabadell.cat, 28 abril 2020

Àngels Chacón, Consellera d’Empresa: “Estem preparant ajuts especialitzats pel sector industrial”
Radiosabadell.fm, 28 abril 2020

La Generalitat prepara un paquete de medidas para paliar el golpe del textil por el Covid-19
Modaes.es, 28 abril 2020

Per què Catalunya no s’ha pogut autoabastir de material sanitari?
viaempresa.cat, 29 abril 2020

La Generalitat anuncia medidas transversales para ayudar al sector industrial

Pinkermoda.com, 29 abril 2020