Trobada virtual amb l’Hble. Consellera d’Empresa i Coneixement, Sra. Maria Àngels Chacón (Organitzada per Fundació per la Indústria, Gremi de Fabricants i Texfor)

La Fundació per la Indústria 1559, el Gremi de Fabricants de Sabadell i Texfor han celebrat una trobada virtual amb l’Hble. Consellera d’Empresa i Coneixement, Sra. Maria Àngels Chacón.

El propòsit de la trobada ha estat poder analitzar i valorar, conjuntament, la situació actual de la indústria tèxtil davant les conseqüències de la pandèmia de la Covid-19, així com de les mesures per encarar el futur del sector.

Informació relacionada

NP Fundació per la Indústria, Texfor i Gremi de Fabricants de Sabadell:

La consellera d’Empresa i Coneixement anuncia un paquet de mesures transversal per al sector industrial més informació
Chacón explica en una trobada amb empresaris del tèxtil que el “repte és seguir fent la transició cap a la digitalització 4.0”

Notícia als mitjans

La Generalitat prepara un paquet d’ajuts directes per a la indústriamés informació
Diaridesabadell.com, 28 abril 2020

Chacón (Indústria) anuncia “ajuts directes” a les pimes industrialsmés informació
Isabadell.cat, 28 abril 2020

Àngels Chacón, Consellera d’Empresa: “Estem preparant ajuts especialitzats pel sector industrial”més informació
Radiosabadell.fm, 28 abril 2020

La Generalitat prepara un paquete de medidas para paliar el golpe del textil por el Covid-19més informació