fbpx

La Fundació per la Indústria s’incorpora al programa de Catalunya Ràdio REVOLUCIÓ 4.0, conduït per Xantal Llavina, amb la secció: Relat Indústria. Soc una pime industrial. Com m’adapto a la indústria 4.0?

Espai patrocinat per la Fundació,  dirigit especialment a les pimes industrials catalanes en el camí de potenciar la indústria 4.0 com a impulsora de la transformació de l’economia catalana des d’una indústria tecnològica, qualificada i neta.

Des de la Fundació per la Indústria acompanyem a la PIME industrial a Fer el pas a la indústria 4.0.

Programa 10 gener 2021

De la mà de Núria Aymerich analitzem el cas de Cafès Cornellà, una empresa familiar que acaba de celebrar el centenari i que aposta per la digitalització i la innovació per continuar la seva història empresarial d'èxit. Pere Cornellà ens parla fins i tot de la cafetera 4.0!

Programa especial del 22 novembre 2020

El president de la Fundació per la Indústria, Josep Roca, va participar, el 22 de novembre,  en l’entrega de “Premis Emprenedors Revolució 4.0 Catalunya Ràdio 2020”

10 guardonats als "Premis Emprenedors Revolució 4.0 Catalunya Ràdio 2020"
“Programa especial on s'entreguen els Premis Emprenedors Revolució 4.0 del 2020. En aquesta tercera edició dels premis s'han valorat iniciatives empresarials, idees innovadores i els emprenedors que més han destacat en el darrer any i que han visitat el programa. A causa de la pandèmia, els premis no s'han entregat com cada any a l'antiga Fàbrica Damm, sinó que s'han entregat directament als guanyadors que han participat en una gala radiofònica amb tots els col·laboradors del programa. Les categories i els guanyadors 2020 han estat: Premi Solidaritat a Andreu Veà de Covid Warriors, Premi Innovació a Visyon 360, Premi Sostenibilitat a Solarprofit, Premi Disruptiu al Festival Cruïlla, Premi Trajectòria a Adevinta, Premi Original a Kunfabo, Premi Salut a Able Human Motion, Premi Revelació a Goin, Premi Internacional a Sonar+D i Premi 50X50 a Llagurt. Els guardons volen incentivar els emprenedors digitals catalans.”

Programa del 27 de desembre del 2020

Coneixem el programa ProAcció 4.0 d'ajuda a les empreses catalanes. De la mà de la Fundació Indústria i Acció, agència per la competitivitat de la Generalitat, aquest programa promou el contacte entre les grans empreses industrials i les pimes per promoure la seva transformació digital.

Programa de l'15 NOVEMBRE 2020

Parlem amb César Sánchez, secretari general de Fepime, i Núria Aymerich, secretària general de la Fundació per la Indústria Sabadell, per saber com encaren les petites i mitjanes empreses industrials la situació actual de pandèmia i com la revolució tecnològica, la digitalització i l'aposta per la indústria 4.0 s'estan revelant com les millors eines per afrontar el futur amb garanties.

Programa de l'11 OCTUBRE 2020

Josep Roca, president de la Fundació per la Indústria, i Núria Aymerich, experta en lideratge transformacional i secretària general del Gremi de Fabricants de Sabadell, al programa radiofònic REVOLUCIÓ 4.0 de Catalunya Ràdio, conduït per Xantal Llavina.

Secció radiofònica patrocinada per la Fundació per la Indústria: Relat Indústria.  Soc una pime industrial. Com m’adapto a la indústria 4.0?