fbpx

La Fundació per la Indústria s’incorpora al programa de Catalunya Ràdio REVOLUCIÓ 4.0, conduït per Xantal Llavina, amb la secció: Relat Indústria. Soc una pime industrial. Com m’adapto a la indústria 4.0?

Espai patrocinat per la Fundació,  dirigit especialment a les pimes industrials catalanes en el camí de potenciar la indústria 4.0 com a impulsora de la transformació de l’economia catalana des d’una indústria tecnològica, qualificada i neta.

Des de la Fundació per la Indústria acompanyem a la PIME industrial a Fer el pas a la indústria 4.0.

Programa 18 juliol 2021

"L'economia catalana se'n ressentirà, si les pimes no fan el pas al 4.0"

Donem pautes a les pimes perquè abordin amb la màxima celeritat la transformació digital, imprescindible per continuar sent competitives, i parla d'una eina fonamental a les empreses del segle XXI: el lideratge.

Programa 27 juny 2021

"La transformació digital és i ha de ser l'èxit de les pimes del nostre país"

Núria Aymerich presenta el cas d'un gegant empresarial, Fluidra, dedicat al sector de les piscines i que, amb una presència a 45 països, factura més de 1.300 milions d'euros.

Programa 23 maig 2021

Xavier Marcet: "La intel·ligència artificial va com un coet i permet noves formes de fer negocis"

Núria Aymerich i el consultor Xavier Marcet reflexionen sobre la presència de la intel·ligència artificial en el funcionament de moltes empreses i n'analitzen els pros i els contres.

Programa 18 abril 2021

Xavier Armengol: "Cal obrir les empreses digitalment i ser ràpids a fer les coses"

Us expliquem com viu la revolució digital Schneider Electric, un gegant amb més de 130.000 treballadors i present en més de 100 països, amb Xavier Armengol, el seu vicepresident a Espanya, i Núria Aymerich, secretària general de la Fundació per la Indústria.

Programa 28 març 2021

Núria Aymerich i Josep Albet: “Posem en contacte les pimes amb grans empreses i junts construeixen”

Núria Aymerich i Josep Albet, de la Fundació per la Indústria, expliquen estratègies que han de seguir les empreses per entrar amb èxit a la digitalització, a l’anomenada Indústria 4.0, la més important de les quals és tenir cura i potenciar el capital humà.

Programa 7 febrer 2021

Antoni Garrell: "Les revolucions industrials sempre han tingut opositors"

Amb l’enginyer Antoni Garrell, autor del llibre “La indústria 4.0 a la societat industrial” i Núria Aymerich parlem de la importància que la gran majoria d’empreses se sumin a la revolució digital si volen ser competitives des d’ara mateix.

Programa 10 gener 2021

De la mà de Núria Aymerich analitzem el cas de Cafès Cornellà, una empresa familiar que acaba de celebrar el centenari i que aposta per la digitalització i la innovació per continuar la seva història empresarial d'èxit. Pere Cornellà ens parla fins i tot de la cafetera 4.0!

Programa especial del 22 novembre 2020

El president de la Fundació per la Indústria, Josep Roca, va participar, el 22 de novembre,  en l’entrega de “Premis Emprenedors Revolució 4.0 Catalunya Ràdio 2020”

10 guardonats als "Premis Emprenedors Revolució 4.0 Catalunya Ràdio 2020"
“Programa especial on s'entreguen els Premis Emprenedors Revolució 4.0 del 2020. En aquesta tercera edició dels premis s'han valorat iniciatives empresarials, idees innovadores i els emprenedors que més han destacat en el darrer any i que han visitat el programa. A causa de la pandèmia, els premis no s'han entregat com cada any a l'antiga Fàbrica Damm, sinó que s'han entregat directament als guanyadors que han participat en una gala radiofònica amb tots els col·laboradors del programa. Les categories i els guanyadors 2020 han estat: Premi Solidaritat a Andreu Veà de Covid Warriors, Premi Innovació a Visyon 360, Premi Sostenibilitat a Solarprofit, Premi Disruptiu al Festival Cruïlla, Premi Trajectòria a Adevinta, Premi Original a Kunfabo, Premi Salut a Able Human Motion, Premi Revelació a Goin, Premi Internacional a Sonar+D i Premi 50X50 a Llagurt. Els guardons volen incentivar els emprenedors digitals catalans.”

Programa del 27 de desembre del 2020

Coneixem el programa ProAcció 4.0 d'ajuda a les empreses catalanes. De la mà de la Fundació Indústria i Acció, agència per la competitivitat de la Generalitat, aquest programa promou el contacte entre les grans empreses industrials i les pimes per promoure la seva transformació digital.

Programa de l'15 NOVEMBRE 2020

Parlem amb César Sánchez, secretari general de Fepime, i Núria Aymerich, secretària general de la Fundació per la Indústria Sabadell, per saber com encaren les petites i mitjanes empreses industrials la situació actual de pandèmia i com la revolució tecnològica, la digitalització i l'aposta per la indústria 4.0 s'estan revelant com les millors eines per afrontar el futur amb garanties.

Programa de l'11 OCTUBRE 2020

Josep Roca, president de la Fundació per la Indústria, i Núria Aymerich, experta en lideratge transformacional i secretària general del Gremi de Fabricants de Sabadell, al programa radiofònic REVOLUCIÓ 4.0 de Catalunya Ràdio, conduït per Xantal Llavina.

Secció radiofònica patrocinada per la Fundació per la Indústria: Relat Indústria.  Soc una pime industrial. Com m’adapto a la indústria 4.0?