La Fundació per la Indústria s’incorpora al programa de Catalunya Ràdio REVOLUCIÓ 4.0, conduït per Xantal Llavina, amb la secció: Relat Indústria. Soc una pime industrial. Com m’adapto a la indústria 4.0?

Espai patrocinat per la Fundació,  dirigit especialment a les pimes industrials catalanes en el camí de potenciar la indústria 4.0 com a impulsora de la transformació de l’economia catalana des d’una indústria tecnològica, qualificada i neta.

Des de la Fundació per la Indústria acompanyem a la PIME industrial a Fer el pas a la indústria 4.0.

11 OCTUBRE 2020

Josep Roca, president de la Fundació per la Indústria, i Núria Aymerich, experta en lideratge transformacional i secretària general del Gremi de Fabricants de Sabadell, al programa radiofònic REVOLUCIÓ 4.0 de Catalunya Ràdio, conduït per Xantal Llavina.

Secció radiofònica patrocinada per la Fundació per la Indústria: Relat Indústria.  Soc una pime industrial. Com m’adapto a la indústria 4.0?