L’any 2021 es va assolir un rècord històric en ciberatacs. Catalunya té un ecosistema molt ric en l’àmbit de ciberseguretat, amb més de 432 empreses que es dediquen a desenvolupar i comercialitzar solucions. Tot i així, cal que les empreses catalanes continuïn enfortint les seves capacitats i protegint els seus sistemes, ara més que mai.

En aquesta sessió es presentaran solucions innovadores d’Indústria 4.0 destinades protegir els sistemes informàtics.

Comptarem amb la visió de l’Agència de Ciberseguretat de Catalunya,  relativa a quines tecnologies i solucions estan tenint més impacte en l’àmbit de la ciberseguretat i elements per protegir les empreses, així com amb el testimoni de proveïdors i empreses que ja estan aplicant solucions 4.0 per millorar la seva seguretat de sistemes.

Aquesta sessió pertany al cicle de jornades ‘Innovació 4.0 per reptes per la Indústria‘ que ens mostrarà, en sis sessions previstes durant el 2022, com la indústria 4.0 pot donar resposta als principals reptes de les pimes industrials catalanes.

Els reptes industrials seleccionats que es presentaran en aquesta sessió, s’han identificat a través de l’anàlisi dels gairebé 1.000 projectes d’Indústria 4.0 finançats en el marc del programa ProACCIÓ 4.0 des de l’any 2019 fins al 2021.

14 de novembre 2022

Programa i ponents

fi-ponents-esteve-gene

Benvinguda institucional

Esteve Gené.
Vicepresident de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-tomas-roy

La Ciberseguretat, un element clau per les empreses

Tomàs Roy.
Director. Centre d’Innovació i Competència en Ciberseguretat

Casos d’aplicació a l’entorn empresarial

fi-ponents-sn

Sergi Cardona.
Founder. Numentech

fi-ponents-joan-jou

Joan Jou.
CEO i Co-founder. Zertifier

fi-ponents-sandra-perez

Programes d’ACCIÓ (Digital Innovation Hub de Catalunya i Cupons 4.0 de testatge de tecnologies digitals avançades)

Sandra Pérez.
Líder de l’Equip d’Indústria 4.0. ACCIÓ

Torn obert de preguntes i tancament

Fundació per la Indústria

Control i organització de processos

4ª sessió: 17 d’octubre 2022 – 16.00 a 17.30h.

La transformació digital a CELSA Group, clau per a la seva sostenibilitat

19 de setembre 2022 – 16.00 a 17.30h.