La Fundació per la Indústria i la Direcció General d’Indústria del Departament d’Empresa i Treball tenen el plaer de convidar-vos  a la presentació de l’estudi:

TRANSICIÓ ENERGÈTICA I INDÚSTRIA. Col·lecció Papers de l’Observatori de la Indústria, 16.

Aquest estudi ha estat publicat per l’Observatori de la Indústria. Departament d’Empresa i Treball. Generalitat de Catalunya.

La Transició Energètica (TE) és la principal eina de què es disposa per resoldre l’emergència energètica i climàtica. L’objectiu del present estudi és el d’analitzar en profunditat els efectes que pot tenir la TE a la indústria catalana.

Dia

29 de setembre 2021

18.00 a 19.30h.

Hi intervindran

fi-ponents-miquel-ribe

Miquel Ribé.
President de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-natalia-mas

Natàlia Mas.
Directora general d’Indústria del Departament d’Empresa i Treball. Generalitat de Catalunya

fi-ponents-jordi-berenguer-250x250

Jordi Berenguer.
Catedràtic d’Escola Universitària del Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions de la UPC

Inscriviu-vos ara i no us perdeu aquesta jornada!

Inscripció a la Jornada

Dades per a la inscripció

Dades de l'empresa

Nombre d'empleats

Sector

Vol rebre informació sobre de les activitats i serveis oferts pel FUNDACIO PER LA INDUSTRIA. SABADELL 1559.?

Protecció de Dades de Caràcter Personal

He llegit i accepto que, en cas de tenir activada la càmera en entrar a la sessió, autoritzo a Fundació per la Indústria 1559 a enregistrar imatges i, si s’escau, ser objecte de difusió o publicitat d’aquest projecte, a través dels mitjans de comunicació i difusió o publicitat d’aquest projecte, a través dels mitjans de comunicació i difusió que s’estimin pertinents, als efectes del que s’estableix la llei Orgànica 1/82 de protecció civil del dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, el Reglament Europeu de Protecció de Dades (RGPD 2016/679) i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Consento el tractament de les meves dades. FUNDACIO PER LA INDUSTRIA. SABADELL 1559 tractarà les seves dades amb la finalitat de gestionar la sol·licitud d'inscripció. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició. Consulti la informació completa d'aquest tractament de dades en la nostra Política de Privacitat

Amb la col·laboració de

Directori de ponents

Et convidem a descobrir als destacats ponents que col·laboren amb nosaltres aportant el seu coneixement i la seva experiència en els diferents camps de la indústria.