La Fundació per la Indústria i la Direcció General d’Indústria del Departament d’Empresa i Treball tenen el plaer de convidar-vos  a la presentació de l’estudi:

TRANSICIÓ ENERGÈTICA I INDÚSTRIA. Col·lecció Papers de l’Observatori de la Indústria, 16.

Aquest estudi ha estat publicat per l’Observatori de la Indústria. Departament d’Empresa i Treball. Generalitat de Catalunya.

La Transició Energètica (TE) és la principal eina de què es disposa per resoldre l’emergència energètica i climàtica. L’objectiu del present estudi és el d’analitzar en profunditat els efectes que pot tenir la TE a la indústria catalana.

Dia

29 de setembre 2021

18.00 a 19.30h.

Hi intervindran

fi-ponents-miquel-ribe

Miquel Ribé.
President de la Fundació per la Indústria

fi-ponents-natalia-mas

Natàlia Mas.
Directora general d’Indústria del Departament d’Empresa i Treball. Consellera delegada d’ACCIÓ. Generalitat de Catalunya

fi-ponents-climent-molins

Climent Molins.
Vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria de la UPC

fi-ponents-jordi-berenguer-250x250

Jordi Berenguer.
Catedràtic d’Escola Universitària del Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions de la UPC

Inscriviu-vos ara i no us perdeu aquesta jornada!

Inscripció a la Jornada

La inscripció a aquesta activitat no està disponible.

Amb la col·laboració de

Directori de ponents

Et convidem a descobrir als destacats ponents que col·laboren amb nosaltres aportant el seu coneixement i la seva experiència en els diferents camps de la indústria.

Jornades anteriors

Veure totes